Варіанти оплати

Оплата карткою на сайті:

- будь-якими картами Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
- оплата частинами від ПриватБанку та Монобанку (до 4-ох платежів)

Оплата готівкою:
- при самовивозі на складі
- при доставці - кур'єру магазину

Банківський переказ:
- оплата на розрахунковий рахунок, зазначений у рахунку-фактурі

Накладений платіж:
- оплата при отриманні товару карткою або готівкою у відділенні Нової Пошти або кур'єру Нової Пошти при доставці за адресою


Варіанти доставки

Самовивіз зі складу в Києві
адреси складів

Доставка кур'єром магазину по Києву:
- при замовленні від 4000 грн. - безкоштовно
- при замовленні до 4000 грн. - 400 грн. 
- підйом матраца до дверей: на ліфті - 100 грн, сходами - 50 грн/поверх
- години доставки: ПН - ПТ: 09:00 - 22:00, СБ: 09:00 - 18:00, ВС - вихідний

Доставка кур'єром магазину по Одесі, Дніпру, Львову та Харкову:
- при замовленні від 4000 грн. - безкоштовно
- при замовленні до 4000 грн. - 450 грн. 
- підйом матраца до дверей: на ліфті - 100 грн, сходами - 50 грн/поверх
- години доставки: ПН - ПТ: 09:00 - 22:00, СБ: 09:00 - 18:00, ВС - вихідний

Доставка кур'єром магазину по Київській, Одеській, Дніпропетровській, Львівській та Харківській областях:
- при замовленні від 4000 грн - доставка 25 грн/км від знака міста в один бік
- при замовленні до 4000 грн - доставка 400 грн + 25 грн/км від знака міста в один бік
- підйом матраца до дверей: на ліфті - 100 грн, сходами - 50 грн/поверх
- години доставки: ПН - ПТ: 09:00 - 22:00, СБ: 09:00 - 18:00, ВС - вихідний

Доставка поштовими службами по Україні за ціною перевізника:
- "Нова Пошта" (1-3 дні) або кур'єром за адресою (2-4 дні)
- "Meest" (1-3 дні) або кур'єром за адресою (2-4 дні)
- "Delicery" (1-3 дні) або кур'єром за адресою (2-4 дні)

Відправлення замовлень здійснюється після передоплати в сумі 10% від вартості замовлення. 
Матраци без вакуумних упаковок відправляються тільки на вантажні відділення, оскільки є великогабаритними товарами.

! При отриманні замовлення перевірте номер накладної, персональні дані, кількість і стан товару, акуратно розкрийте пакет. У разі розбіжності маркування та номера замовлення повідомте, будь ласка, менеджеру магазину.
! Якщо при перевезенні товар був пошкоджений, складіть акт з представником компанії перевізника і Вам відшкодують збитки.
У разі відмови від отримання товару, після його відправки, необхідно оплатити вартість доставки товару в обидві сторони.